Натисніть, щоб отримати більше товарів.
Товари не знайдено

Обмін і повернення товару

Якщо товар не підійшов за розміром або фасоном – ми обміняємо його!

Обмін/повернення корсетної, спідньої  білизни, панчішно-шкарпеткових виробів навіть належної якості заборонено Законом України №3161-IV "Про захист прав споживачів" від 01.12.2005 року.
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF#Text

Але враховуючи всі ризики покупок через інтернет, ми йдемо назустріч клієнтам, тому у нас є можлвість обміну виключно нових «неношених» товарів належної якості, якщо Вам не підійшов розмір.

Переконливо просимо Вас оглядати товар при отриманні на наявність браку та відповідність замовленому розміру.
Якщо з нашої вини Вам прийшов бракований товар, ми зробимо повернення та обмін за наш рахунок.

Обмін товару належної якості проводиться:
- якщо товар не використовувався;
- збережено товарний вигляд (відсутні плями, зачіпки, заломи та вм'ятини);
- збережена цілісність етикеток, бірок, оригінальної упаковки;


Наступні товари ми приймаємо тільки неміряними та в упаковці, яка не відкривалась:
• Колготки, панчохи, шкарпетки;
• Бодістокінги, сітки;
• Силіконові бюстгальтери;
• Коригуюча білизна (боді, утяжки, стрічки на стегна).

Умови обміну/повернення:
1. Зв'яжіться з менеджером нашого магазину протягом 3 днів* після отримання замовлення та обговоріть деталі обміну.
2. Надішліть нам цей товар поштою, заздалегідь упаковавши його так, щоб він не пошкодився під час транспортування.
3. Номер ТТН (декларації) повідомте нам після надсилання по телефону або електронною поштою.
4. Відразу після отримання та перевірки отриманого повернення з вами зв'яжеться менеджер для уточнення деталей.
5. Новий, необхідний вам товар, буде відправлено протягом 1-5 днів після отримання повернення.
6. У разі повернення товару, кошти будуть повернуті на рахунок покупця протягом 7 банківських днів, після отримання товару, що повертається.


*Чому 3 дні?
Зазвичай 1-3 дні достатньо, щоб зрозуміти, чи підходить вам куплена річ чи ні.

Вартість доставки (фінансові витрати) обміну товарів належної якості оплачує клієнт.
Магазин залишає за собою право піти на зустріч клієнту, або відмовити в обміні товарів залежно від конкретної ситуації.

Також ми залишаємо за собою право відмовити в обміні клієнтам з високим відсотком повернень.... але зазвичай ми всіх любимо)


Переконливе прохання, ознайомтеся із Законом №3161-IV "Про захист прав споживачів" від 01.12.2005 року, а також
Додатком №3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 року №172

Категорії

Меню

Створіть обліковий запис, щоб використовувати списки бажань.

Увійти